måndag 28 september 2009

090928


Idag har jag inte gjort mycket utan jag har tagit skol-foto, varit i simhallen och sånt. Nu ska jag till stallet där jag är stallvärd kuligt kuligt. Det va ganska konstigt skolfoto för det första såg jag ut som en gammal tant på typ 100 bast och sen va det poträttfoto samma sak där!!! Kan man aldrig se bra ut eller tänkte jag då. Sen skulle vi cykla till simhallen min lärare hade hjälm som såklart såg ursexigt ut xD. ( BILDER KOMMER ) om jag hittar usb-sladden. Sen när vi var framme fick vi ha äventyrsbadet först, så jag ebba,fanny och cissi åkte tillsammans i ruchkanan ( eller hur det nu stavas) SKITKUL vi måste åka dit någon gång tjejer !! <3>
P&K Emmy

1 kommentar:

  1. Hej emmy , jag har oxå en blogg nu , fast jag förstår ingenting du kankse kan hjälpa mig non dag hih :P <3
    Då följer jag oxå med er till simhallen fall jag får eller ? <3
    kram Amanda !

    SvaraRadera